GIN & TONIC CRUISE 2023: 1/2 af billetterne er allerede solgt. BOOK dine billetter her ✅

Levering & afhentning

Icon for truckHvilket fragtfirma bruger I?

Vi benytter PostNord til levering af pakker. Her kan enten vælge hjemmelevering eller levering til pakkeshop.

Icon for truckHvad koster fragt?

Du kan vælge levering til pakkeshop eller hjemmelevering. Priserne er følgende:

Pakke til udleveringssted/pakkeshop

0-10 kg. = 49 kr.
10-15 kg. = 71 kr.

Køber du for over 599 kroner giver vi gratis levering til udleveringssted/pakkeshop.

Pakke til hjemmelevering

0-10 kg. = 68 kr.
10-15 kg. = 88 kr.
15-20 kg. = 102 kr.
20-30 kg. = 126 kr.

Bemærk at du skal være hjemme, når pakken ankommer. Ellers bliver pakken taget med til nærmeste udleveringssted/pakkeshop.

Icon for truckHvor lang leveringstid er der?

Vores leveringstid er 1-3 hverdage. Vi bestræber os altid på at sende pakker bestilt inden kl. 12:00 samme dag og du kan derfor forvente at modtage pakken allerede dagen efter.

Du vil desuden altid modtage et Track and Trace nummer, hvor du kan følge din pakke.

Icon for truckHvor lang leveringstid er der på bestillingsvarer?

Hvis du bestiller en ordre, som indeholder/kun består af en/flere bestillingsvarer, skal du forvente en leveringstid på minimum 7-14 dage. Så hvis f.eks. bestiller en ordre, som indeholder en alm. vare og en bestillingsvare, så bliver pakken sendt samlet, når bestillingsvaren er klar.

VIGTIGT: Der forekommer store udfordringer med vareleverancer i øjeblikket, hvilket særligt påvirker bestillingsvarerne. Kontakt os derfor gerne, inden at du bestiller.

Icon for truckKan jeg følge min pakke, når den er afsendt?

Når din ordre er afsendt, modtager du en mail med Track and Trace nummer. Dette nummer kan du bruge til at følge din pakkes rejse fra vores lager til frem til dig.

Du kan også vælge at få ordreopdateringer direkte på SMS. Dette kan tilvælges i købsprocessen.

Icon for truckEr der mulighed for at afhente sin ordre?

Vi tilbyder i øjeblikket ikke afhentning af ordre. Vi arbejder dog på en løsning :-)

Gavekort & rabatkoder

Icon for couponKan man købe et gavekort til Mr. Booze?

Det kan du tro! Vi sælger elektroniske gavekort på alt fra 100-1000 kroner.

Gavekortet kan købes her.

Icon for couponHvordan benytter jeg et gavekort?

Hvis du har købt (eller modtaget) et gavekort, så har du fået en kode med en blanding af tal og bogstaver. Denne kode skal indtastes i købsprocessen.

Reklamation

Icon for questionJeg har modtaget mine varer, men de er desværre gået i stykker. Hvad gør jeg?

Hos Mr. Booze bestræber vi os altid på at sikre dine varer inden forsendelse. Når man sender glas og skrøbelige varer, som vi gør, kan der dog opstå situationer hvor en eller flere produkter er blevet beskadiget under fragten.

Hvis du har modtaget en pakke, hvor en eller flere varer er beskadiget, så kontakt os på kontakt@mrbooze.dk hurtigst muligt. Så finder vi en god løsning :-)

I mailen skal du oplyse følgende:

1. Sende billeder af pakken - både udvendigt og af indholdet.

2. Skriv gerne dit ordrenummer og navnet på det produkt, som er blevet beskadiget.

Icon for questionJeg har modtaget forkerte varer. Hvad gør jeg?

Hos Mr. Booze bestræber vi os altid på at sende dig de rigtige varer. Vi er dog kun mennesker og nogle gange kan der ske fejl.

Hvis du har modtaget en forkert varer, så kontakt os på kontakt@mrbooze.dk hurtigst muligt. Så finder vi en god løsning :-)

I mailen må du meget gerne informere om følgende:

1. Sende et par billeder med at din levering - og den varer der er forkert

2. Skriv gerne dit ordrenummer og navnet på det produkt, som du har fået leveret ved en fejl

Spørgsmål vedr. Gin & Tonic Cruise

Icon for questionHvordan modtager jeg mine billetter til Gin & Tonic Cruise?

Din ordrebekræftelse fungerer som din billet til Gin & Tonic Cruise. Du modtager ordrebekræftelsen kort efter at du har gennemført dit køb.

Vi oplever at ordrebekræftelsen ryger i spam/uønsket mails, så hvis ikke du kan finde den, tjek gerne her.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, så send os en mail på kontakt@mrbooze.dk.

Ordrebekræftelsen skal vises ved ombordstigning til båden. Enten på mobilen eller i en printet version.

Icon for questionHvor sejler båden fra og til?

Aalborg:
Båden sejler ud fra Aalborg-siden lige ved Limfjordsbroen (ved MS-kysten). Du kan se adressen her. 

Aarhus:
Båden sejler ud fra DOKK1 (ved siden af Sømanden). Du kan se adressen her.

Silkeborg:
Båden sejler ud fra Hjejleselskabets adresse midt i Silkeborg. Du kan se adressen her.

Icon for questionEr båden overdækket?

Aalborg:
Alle pladser ombord på båden er som udgangspunkt udendørs. Vi anbefaler derfor at man medbringer praktisk tøj.

Aarhus:
Alle pladser er som udgangspunkt overdækket.

Silkeborg:
Her er både udendørs og indendørs pladser. Pladserne fordeles efter først-til-mølle princippet og vi anbefaler derfor at man medbringer praktisk tøj.

Icon for questionEr der toilet ombord på båden?

Bådene i Aalborg, Aarhus og Silkeborg har alle toilet ombord.

Icon for questionHvornår skal man ankomme?

Vi anbefaler altid at man ankommer 10-15 minutter før Gin & Tonic Cruise starter. Båden venter IKKE på de gæster som kommer for sent.

Vi refundere ikke billetten ved for sent eller ingen fremmøde.

Icon for questionJeg har billetter til Gin & Tonic Cruise, men jeg er desværre blevet forhindret. Hvad gør jeg?

I henhold til dansk lovgivning, gælder der ingen fortrydelsesret på køb af billetter.

Købte billetter kan dog frit ombyttes til andre ledige datoer helt frem til d. 31/1 2023 (læs mere her).

Derudover er du altid mere end velkommen til at forsøge at videresælge din billet. Dette må dog kun gøres til samme pris, som du selv har købt billetten for.

Spørgsmål vedr. Hendrick's Expressen

Icon for questionHvordan modtager jeg mine billetter til Hendrick's Expressen?

Din ordrebekræftelse fungerer som din billet til Hendrick's Expressen. Du modtager ordrebekræftelsen kort efter at du har gennemført dit køb.

Vi oplever at ordrebekræftelsen ryger i spam/uønsket mails, så hvis ikke du kan finde den, tjek gerne her.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, så send os en mail på kontakt@mrbooze.dk.

Ordrebekræftelsen skal vises ved ombordstigning på toget. Enten på mobilen eller i en printet version.

Icon for questionEr der toilet ombord på Hendrick's Expressen?

Der er toilet i hver kupe på toget.

Icon for questionJeg har billetter til Hendrick's Expressen, men jeg er desværre blevet forhindret. Hvad gør jeg?

Billetter købt til Hendrick's Expressen refunderes indtil 14 dage før arrangementet.

Icon for questionHvornår skal man ankomme til Hendrick's Expressen?

Vi anbefaler altid at man ankommer 15-20 minutter inden afgangstidspunktet. Toget venter IKKE på de gæster som kommer for sent.

Vi refundere ikke billetten ved for sent eller ingen fremmøde.

Icon for questionHvor afgår Hendrick's Expressen fra?

Toget afgår fra Aalborg Banegård kl. 12:08. Som udgangspunkt afgår toget fra perron 0, men vi sender mere information ud vedr. dette når arrangementet nærmer sig.

Husk at ankomme i god tid (gerne 15 minutter før), så vi kan få alle ombord inden afgang.

Icon for questionSkal man møde op i 1920'er inspireret tøj?

Nej det skal man ikke. Vi opfordre dog til at man "klæder sig" ud, for at vi på den måde kan skabe den mest helstøbte oplevelse og den sjoveste fest.

Icon for questionMå man selv medbringe drikkevarer ombord på Hendrick's Expressen?

Det er IKKE tilladt at medbringe egen alkohol ombord på Hendrick's Expressen. Det er dog tilladt at medbringe vand, sodavand eller lignende, hvis man ønsker dette.

Log ind

Glemt kodeord?

Har du endnu ikke en konto?
Opret log ind